هانيهاني، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

لبخند زيباي خدا

هانی پا طلایی هنوز امید مایی

1389/12/16 15:29
نویسنده : مامان هانی
252 بازدید
اشتراک گذاری

 

                            

ماشاالله٬هزار ماشاالله پسرم فوتبالیست قابلیه!ماشاالله هزار ماشاالله  

آخه تو شکمم داره فوتبال بازی می کنه.فکر کنم همه توپاش گل میشه چون اول یه ضربه محکم  

وبعد هم وول خوردن هاش که نشونه شادیشه .چند دقیقه استراحت وبعد یه یه شوت دیگه.

شاید هم یه شوالیه قهرمان باشه که داره با اسب خیالیش اینطرف و اونطرف میره 

ازش بعید نیست که از بند ناف به عنوان کمون استفاده کرده و ضربات حسابی وارد میکنه

من که از دنیای کوچولوی اون خبر ندارم 

ممکنه داره یویو بازی می کنه

شاید هم داره آب بازی میکنه

شاید هم بوکسور شده

یعنی داره طناب بازی می کنه

من هم مشوق خوبی برای هر شیطنتی که میکنه  هستم.چون وقتی تکون نمیخوره اینقدر انرژی

 بهش میدم و قربون صدقه اش میرم تا پاشه و ادامه بدهIn Love.آخه اون جونمه٬ عمرمه٬ عشقمه

 و من و باباش هم عاشقای سینه چاکش 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

باران
15 اسفند 89 20:35
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخـــــــــــــــــــــــــــــــه ی هانیِ من بذارورزششوبکنه میخوادقوی بشه
باران
15 اسفند 89 20:37
چقدردلم برای همتون تنگ شده
باران
15 اسفند 89 20:39
هانی هوهو هانی هوهو هانی هوهو هانی هوهو هانی هوهو هانی هوهو هانی هوهو هانی هوهو
BARAN
16 اسفند 89 9:39
من فایطمه نیستم من باااااااااااااااااااااارانم
مامان فرشته
16 اسفند 89 11:11
سلام گلم ای جانم می فهمم چه حس قشنگیه بوسسسسسس
صدیقه
16 اسفند 89 11:45
سلام ایشالله بسلامتی و خوشی نی نیت بیاد پیشتون ازش بپرس...
باباي هاني
17 اسفند 89 8:34
حتما استقلاليه . دوست دارم دوتايي روي بابابزگ پرسپوليسيشو كم كنيم !!! آبيته آبيته آبيته آبيته آبيته آبيته آبيته