هانيهاني، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

لبخند زيباي خدا

خداحافظ ایران ایر

1389/12/23 15:29
نویسنده : مامان هانی
286 بازدید
اشتراک گذاری

                                   

                                   

۸۶/۲/۱۰ تاریخ استخدامم تو ایران ایر بود.اوایل وقتی تلفن خونه زنگ میزد و من گوشیو بر میداشتم طبق عادت میگفتم ایران ایر بفرمایید! 

اول فروردین ۸۷ یعنی لحظه تحویل سال که ساعت ۹:۲۲ صبح بود رو با بابای هانی تو اداره بودیم آخه اون روز شیفت کاریم بود.مرداد ۸۸ بدون ثبت نام قبلی و با استفاده از سهمیه اداره(البته با پرداخت کامل هزینه) دو تایی رفتیم مکه.تو این اداره روزهای پر خاطره ای داشتم.

حالا به خاطر نی نی کوچولوم میخوام برای چند سال قید کار کردن رو بزنم تا بتونم یه مامان خوب و پر انرژی برای هانی و یه همسر خونه دار حسابی برای باباش باشم .به خاطر شرایط سخت جسمیم این روزها دارم لحظه شماری میکنم تا سال تموم بشه و من دیگه سر کار نیام اما مطمئنم دلم برای همکارام و محیط کارم تنگ میشه.

 

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باباي هاني
23 اسفند 89 14:24
خانم خونه دار دوست داشتني ... به خونه خوش اومدي ...
مامان فرشته
24 اسفند 89 16:15
سلاممممممم عزیزمممممممم کار خوبی می کنی یه کم استراحت خیلی خوبه منم بعد ده سال کار کردن امسال نشستم خونه داری کنم هههههههه موفق باشی
فردا
2 فروردین 90 12:24
سلام به مامان مهربون هانی عیدتون مبارک ممنون که بهم سر زدین.آقا هانی چطورن؟حواسش که به فاطمه خانم ما هست؟ امبدوارم توی دوران استراحتتون خوش باشید وهموای ماهی قرمزهاتون رو داشته باشین