هانيهاني، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

لبخند زيباي خدا

بغض

1389/12/13 15:28
نویسنده : مامان هانی
294 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                               

بشنو از نی چون حکایت می کند             از جدایی ها شکایت می کند


سینه خواهم شرحه شرحه از فراق          تا بگویم شرح درد اشتیاق

من به هر جمعیتی نالان شدم                 جفت بدحالان و خوشحالان شدم


هر کسی از ظن خود شد یار من              از دورن من نجست اسرار من


در غم ما روزها بیگاه شد                     روزها با سوزها همراه شد

این روزها خیلی دلم گرفته.یه زمان و مکان مناسبی رو میخوام تا یه دل سیر گریه کنمگریه.اما دریغ....

 همه میخوان که تو بخندی مثل همیشه کوک باشی.

همه به تجویز غذایی برای دوران بارداری بهت میدن اما کسی حتی یه نسخه روحی هم برام تجویز نمی کنه.

شاید تقصیر خودمه.اما آیا دلتنگی و بغض سراغ  منی که همیشه شاد بودم و سرحال نمیاد؟آیا من به یه

آرامش روحی نیاز ندارم؟ ولی چرا هیچ کس غم سنگین تنهایی و بغض توگلو مونده من بیچاره رو نمی

 بینه؟ دلم تنهاست خیلی تنها.....زار زار گریه کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مظلومه جججججججون
12 اسفند 89 10:11
الهييييييي من بميرم واقعا بهت نمياد گريه كني آخه حالت عاديت هم لبخند رو لبات اميدوارم هاني توپولوت هم همين طوري باشه اصلا نتونه گريه كنه
باران
12 اسفند 89 20:58
:زندایییییییییییییییییییی گریه نکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن